Post by rolnomirebac on Feb 12, 2022 15:51:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Love Balls ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Love Balls IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset all hack ▞▞▞
▞▞▞ Love Balls 2022 version ▞▞▞
Meh. Morsomt spill, men det er ødelagt av annonsene. Såååå mange annonser, konstante annonser. Du vil bruke 50 % av tiden på å spille og 50 % på å se annonser.
316 Puzzlespill Hjernetrimspill Hjernetrim Puslespill Puzzle
Det er et veldig bra spill
Valwingaming - gratis shemale ...
Jeg elsker dette spillet. Jeg vet ikke hvorfor alle sier at det er for mange annonser fordi jeg ikke fikk så mange i løpet av en uke med spilling. Oh, og av en eller annen grunn var dette på telefonen min første gang jeg fikk det, men dette spillet er grunnen til at jeg har spill i utgangspunktet fordi en av annonsene jeg fikk vekket gleden min, så jeg fikk den (btw det var helix jump) og jeg oppdaget google play store og nå har jeg tonnevis av spill, så jeg ga den fem stjerner. Takk lion studios.
Balls Bounce is suitable for players who love bricks breaker puzzle, searching for the best casual arcade game like bouncy balls, kick balls games and free
Love Balls Quebra-cabeça gzk
Det er veldig gøy man blir helt hekta anbefaler dette spillet
det er et morsomt spill å spille, men det er bare så mange TILLEGG!!!!hver gang jeg er ferdig med en runde dukker det bare opp et tillegg hver gang !! det er så IRLIGE!!!!!!!!!!!!!!😠😡😩😥😣😵😳😴😖😫👹💔
Spillet er morsomt, men annonsene er nå ute av kontroll. Hadde ikke noe imot annonseoppsettet for 2 måneder siden, men den nyeste versjonen er latterlig.
Det dukker opp en merkelig ting som vil at du skal gå med på det. Så annonser du ikke kommer ut av. Trenger internett for å spille tror jeg. Nei takk!!
Forferdelig opplevelse med dette spillet og annonsene er helt latterlige. Dette spillet bør koste 0,99 mest. Avinstallert. God riddance.
Dette spillet er fantastisk! Hvorfor har ingen forestilt seg dette før? Dette er favorittspillet mitt. Men jeg har gitt den bare 2 av 5, fordi den inneholder så mye annonser! Vi kan ikke engang hoppe over den!! Jeg er lei av dette. Sååååå AVINSTALLER
Digi.no - IT-bransjens nettavis
Hvert nivå er enkelt, de blir aldri vanskeligere, og hele spillet er en unnskyldning for annonseplass. Ikke spill.
Det er et BRA spill når du seder deg
✌🏼🥳🥳🥳🥳🥳Veldig BH spill og prøv du 🙏🥺
Love Balls Quebra-cabeça gzk
Hater det
Quewee - Startside | Facebook
Annonsene på dette spillet er UTROLIG!! Akkurat når du er i ferd med å sette deg inn i det, begynner de med annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse etter annonse. annonse etter annonse!!! Ikke engang bry deg med å laste det ned... det kommer garantert til å stresse deg, noe jeg trodde var det motsatte av intensjonen.
Det er så så mange annonser, og noen ganger plukker det ikke opp fingeren når jeg prøver å tegne noe, det er et morsomt spill.
Utrolig, super, fantastisk, nydelig, fantastisk, suverent spill jeg aldri har spilt før. Jeg pleide å spille dette spillet hver dag, og jeg vet ikke hvor mye tid jeg spilte det. Det er det beste spillet.
Spill Love Balls online gratis på LittleGames. Love Balls kan spilles online i en nettleser og på mobil gratis.
Den fortsetter å ta opp pennen min selv om fingeren min fortsatt er på skjermen. hvis de kunne fikse det problemet ville det vært flott, og jeg vil gi det en annen anmeldelse, men inntil da er det søppel
Dette er det beste spillet eg har hatt
Det suger dritt ut av ræva mi
Jeg elsker spillet, men det er for mange annonser. Åh . Etter hvert nivå er det en annonse
Utfordrende! Det er utfordrende, men supermorsomt, vanedannende og et flott strategispill!
For mange annonser. Mellom hver runde og hvis du vil ha bonusene.
Toggle navigation VocApp - vokabular læringsapp for Android og iOS · Opprett en konto · Logg inn ... Cats love to run after balls of wool.
Love Balls Puzzle dtb
det suger!!! det legges til etter hvert 10. sekund og tilleggene er alltid 30 sekunder lange eller mer. Jeg ville ikke kastet bort tiden min på å laste den ned hvis jeg var deg. Dessuten går den ned på batteriet veldig raskt.
Jeg betalte annonsefritt og fikk enda flere annonser! Hva en rip off!!!!! De burde ha negative vurderinger som du kan gi for en ps som denne!
Johnny Trigger - Sniper Game Action zjk
Denne appen er perfekt, tusen takk for å lage denne appen, men den har bare noen få problemer at den noen ganger henger, kan du fikse den, vær så snill. Og hvis du har så mange annonser i spillet kan du slå av wifi-tilkoblingen din og når jeg spiller dette spillet på grunn av annonsene slår jeg av wifi-tilkoblingen. Tusen takk! 💖💖
Du for det jo aldri til så elendig
Vis du vil bli kvitt annonser så skru av internett eller ta på flymodus
Det er altfor mye reklame hater spillet sletter det å vil drepe reklamen
Det er for mange tillegg. Hver gang du fullfører et nivå, er det tillegg, men i tillegg er det et flott spill.
ELSKET ideen, men de 30 sekundene du ikke kan gå ut av hvert nivå (eller hvert par forsøk på et nivå) slitte meg ned. neste
ET FLOTT spill, får en person til å tenke! Noen er enkle, mange er vanskelige. ELSKER DET!! Vanskelig å gjøre med fete fingre skjønt
Want to share your love of rock with your little ones? Can't wait to teach your kids how to play the drums? Then make sure you check out these great apps.
Kunne vært et fint spill hvis ikke den forstyrrende inntektsgenereringen absorberte 50 % av tiden din.